tisdag 16 mars 2010

Horor och underbyxor



- Du Ebba
- Mm
- När du var en hora, hade du underbyxor då?
- Öh, ja.
- Vad bra. Man ska ha det sörru.
- Hm.
- För att annars kan man få jeans i snippan och då blir den blå.
- Jaså.

Och jag måste ju erkänna, att det inte var helt lätt att hänga med i de där svängarna för mitt huvud hade liksom fastnat i det där ordet hora som min lilla gluggunge uttalade med en lätthet värdig en fjäril.

- Men du A.... vad är en hora?
- Jamen det vet du väl?
- Ja, men vad tänker du att en hora gör?
- har jättemycket smink och klackar och allt.
- OK.
- Och så går hon ut och visar alla hur fin hon är. Och dom klappar händerna och buar och så.
- Buar?
- japp.

Så var det med det.
Man ska ha underbyxor.....


Bild Jessica Biel

5 kommentarer:

Camilla sa...

Ungar ... man kan inte mer än älska dom! Den ljuvligaste gåva man kan få.

Mångmamma sa...

Logiskt! :)

Ebba G sa...

Ja, men varifrån har hon fått informationen? Jag bara undrar!

Biggan999 Svart och vitt sa...

Dagens ungar vet så mycket mer än vad ungarna visst för 30 år sen, de matas fulla av information på TV Radio och tidningar och så är de ute och surfar

Ebba G sa...

Biggan... när jag tänker efter, "visste" jag nog ungefär lika mycket som A. dvs hade en vag aning och fyllde i resten själv...
Tack för titten förresten!